maandag 28 november 2011

Kerstboom.

Ja, ik weet het. Sinterklaas is het land nog niet uit. Maar toch heb ik net mijn kerstboom opgetuigd.
Wou het eigenlijk gister al doen, het was zo'n triest weer, maar wist me in te houden, en ondanks dat vandaag het zonnetje gewoon schijnt, heb ik mijn kerstspulletjes  toch maar achter uit de schuur getrokken.
Normaal doe ik het pas als Sinterklaas weer op weg is naar Spanje, dus normaal gesproken 6 december, maar je kan het alvast gehad hebben. Toch?! Afijn, het staat weer erg gezellig en daar gaat het om, nu kan ik er wat langer van genieten. Ik weet alleen nooit van tevoren of de kerstboom qua decoratie hetzelfde blijft tot aan kerst, kan bij mij altijd weer veranderen. Ben nog niet helemaal tevreden over hoe de boom er nu uit zien, maar ik laat hem voorlopig voor wat hij is...voorlopig he!? Ho, ho, ho MERRY CHRISTMAS!



1 opmerking:

  1. Ik ben een beetje jaloers! Als echte kerstgek!ik wacht ook altijd tot na 5 december maar ik geloof dat ik dit weekend ook maar begin om al mijn kerstspul van boven te halen,Geniet van je boom!
    groetjes gerrie.




    i

    BeantwoordenVerwijderen