zaterdag 26 november 2011

Jeukende handen.

Kennen jullie dat? Je zit op de bank en kijkt om je heen met de gedachte; Wat zou ik nou eens kunnen doen/veranderen in huis? Nou dat heb ik vaak. Ik wil iets doen, iets maken, maar zou even niets weten wat toevoeging geeft aan het huis. Gisteravond had ik die gedachten dus ook. Ik naar de schuur, hmmz wat is hier bruikbaar. En toen zag ik wat! 2 kleine louvre deurtjes. Ja! Leuk voor voor het raam. Hup ik achter in me 'atelier' aan de gang, gronden, ff laten drogen, zilver spuiten, rieten harten erop en nu staan ze mooi te wezen voor het raam.
Met dit als resultaat. Vind ze erg cute.
Ik heb er nog 3 of 4, dus van de week ook even aan de slag voor mijn moeder, maar dan in het wit!

Heb zelf ook nog 2 grote deurtjes staan tussen de tv kast en de vleugel, ook zilver. Staat toch wel erg chique bij een zwart/wit interieur.



Maar ja, allemaal wel leuk dit, toch zit ik nog met die jeukende handen die iets willen doen.
Ik duik zo maar weer eens de schuur in, of ga even rondneuzen op woonsites voor leuke ideeen!
Zo gauw als ik wat weer wat nieuws heb, laat ik het weten/zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten