vrijdag 25 november 2011

Action verslaving.

Ja, Action. Die winkel, waar ze van alles hebben. Van verf tot kleding van speelgoed tot schoonmaakmiddelen, je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Maar waar ik echt voor langskom zijn toch de woonaccessoires. Ik haal er veel meer zoals deo's, huidverzorgingsproducten, cosmetica, spullen voor de honden, verf en ga zo maar door, maar t leukste vind ik smuffelen tussen de woonaccessoires. En dat voor weinig! Ben deze week al 3x ff wezen spieken. Had ik iets specifieks nodig? Nee! Gewoon lekker scheumen, ja daar hou ik van. Ik kom daar ook nooit met lege handen vandaan. Het leuke is ook dat je met de meest nutteloze spulletjes iets bijzonders en leuks kan maken. Zo heb ik van de week mijn nieuwe lamp opgehangen gemaakt van een soort mand waarmee je de voet van een kerstboom wegwerkt. En zo heb ik van wel meer spullen iets gemaakt waarvan je eerst zou denken, wat moet je ermee of wat heb je eraan?! Erg leuk om te doen.
Ik kom dus veel leuke hebbedingentjes tegen, maar afgelopen woensdag werd ik toch wel heel vrolijk toen ik muurstickers zag liggen, 12 verschillende teksten en dat voor E0,99 cent per stuk. Dook gelijk het schap in met als resultaat dat ik alle 12 de teksten heb (was wel een werk, alles lag door elkaar!) en nog 4 teksten voor me moeder. Ik weet hoe snel sommige producten op kunnen zijn dus sloeg me slag maar en dat was verstandig ook want wou  er vandaag nog 1 tekst bij halen en tot me verbazing was dat enorme schap helemaal leeg! Vandaag verder ook even geweest om hondenspeeltjes en botjes in te slaan en toen zag ik weer wat leuks! Een glazen hart waar led-lichtjes in zitten! Voor E2,89 kan je het ook niet laten liggen...weet er tenslotte altijd wel wat mee te doen, dus nou hangt ie in een lege lijst.Geeft een heel leuk en gezellig effect. Verder 3 pakjes mini kerstballen gekocht en een klein glazen potje. Ik heb me dus redelijk goed in kunnen houden, meestal zit mijn mandje (neem bij voorbaat al geen karretje) propvol dus viel vandaag mee voor mijn doen. Ohohoh, wat hou ik toch van de Action. Ik zou wat moeten moeten minderen, minimaal 1x in de week? 2x? Pfff. Het is zo verleidelijk als de supermarkt waar je je boodschappen doet tegenover de Action is. Ohoh wat heb ik het toch zwaar, hihi!

Hier wat foto's van mijn gekochte Action Stuff!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten