donderdag 24 november 2011

Buikkastje eindelijk af!

Hehe, eindelijk issie af. Het buikkastje dat ik al een tijdje heb staan om te restylen. Het ergste is dat hij al de tijd al geschuurd, gegrond was en al van 1 laag zijdeglans was voorzien. Die andere 2 lagen hebben lang op zich laten wachten...en hoe kwam dat hoor ik je nu denken. Dat zit zo; ondertussen kwamen er weer andere meubels binnen die ik dit keer zelf in me huiskamer wou hebben, en ook moest restylen, en na 2 jaar verbouwing en gedoe in je huisje wil je het gewoon een keer gezellig en af hebben. Dus op dat moment gingen me eigen dingen even voor, met als resultaat dat het er hier super uit ziet, dat dan weer wel. Het grappige is nu trouwens wel dat ik het buikkastje toch maar zelf hou...jaja ook mijn vriend keek me met rollende ogen aan...vrouwen...

VOOR:



NA:













Geen opmerkingen:

Een reactie posten